زمین شناسی مهندسی در حیطه علم و عمل

معرفی علم زمین شناسی به جامعه و نقش آن در توسعه پایدار

زمین شناسی مهندسی در حیطه علم و عمل

معرفی علم زمین شناسی به جامعه و نقش آن در توسعه پایدار

اینجانب حسین بور با تجربیاتی که در دوران تحصیل و کار کردن در پروژه های مختلف کسب کرده ام، قصد دارم با تبادل تجربه و تعامل با دانشجویان و صاحبان کسب و کار، گامی هرچند کوچک در زمینه ارتقا علم زمین شناسی کاربردی و افزایش همکاری با متخصصصان این رشته برداشته شود. البته این امر بدون همکاری و پشتیبانی همه دست اندر کاران و متخصصان این رشته فراهم نمی گردد. اینجانب فارغ التحصیل رشته زمین شناسی از دانشگاه تهران، و زمین شناسی مهندسی از دانشگاه اصفهان هستم. بیشترین تجربیات بنده در پروژه های ژئوتکنیک، سد سازی، تونلسازی، راهسازی، راه آهن و مسائل مکانیک خاک و مکانیک سنگ بوده است. همچنین در خصوص اکتشاف معادن فلزی و غیر فلزی تجربیاتی دارم و از اعضای نظام مهندسی معدن استان تهران نیز هستم.
امیدوارم با راه اندازی این وبلاگ زمینه آشنایی متخصصان و گرایشهای مختلف این رشته با یکدیگر تا حدودی فراهم شود و بتوانیم در زمینه کار تیمی (Team Work) گام مثبتی برداریم.
یکی از موضوعات مورد علاقه خودم همکاری و کمک به فرصتهای شغلی ژئوتوریسم در ایران است. ایران کشور بسیار جذابی برای توریستها به خصوص گردشگران علاقمند به طبیعت و زمین شناسی و جغرافیا است. امیدوارم در زمینه ژئوتوریسم در آینده شاهد همکاری گروه های زمین شناسی و سایر متخصصان مرتبط با علوم طبیعی باشیم.

آخرین مطالب
  • ۹۸/۰۲/۱۷
    GPS
  • ۰
  • ۰

geopark absarak

ژئوپارک آبسرک به زودی جهت بهره برداری علاقه مندان به طبیعت و زمین شناسی در قالب برنامه های علمی - تفریحی و کارگاه های آموزشی برقرار می گردد. منطقه آبسرک در مسیر جاده گرمسار به سمنان واقع شده و از لحاظ زمین شناسی عمومی در زون ایران مرکزی قرار دارد. جزییات بیشتر در خصوص این منطقه به زودی منتشر می گردد.

  • ۹۸/۰۱/۲۶
  • حسین بور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی